
Elonas Muskas užtikrintas: „Tesla Semi“ vienu įkrovimu 800 km – ne riba
„Tesla Semi“ yra tikras didelis vilkikas, teoriškai tinkantis tolimiems reisams. Su kroviniu sunkvežimis sveria 36 tonų, bet bėgėjasi kur kas greičiau nei dyzeliniai jo konkurentai. Ir štai čia yra įspūdinga ir sunkiai įtikima „Tesla“ vadovo pažadų detalė – „Semi“ nurodytus atstumus turėtų įveikti su kroviniu.

Naujasis MAN TGX išrinktas 2021 metų sunkvežimiu
Žiuri, atstovaujama 24 pagrindinių Europos sunkvežimių žurnalų, tarptautiniu 2021 metų sunkvežimiu išrinkto naująją MAN TGX seriją.

GIMĘ IŠ NAUJO
Perdirbimas – tai pramoninis senų ir naudotų produktų, vadinamų šerdimis, atnaujinimas. Tai taupo energiją, tausoja medžiagas ir mažina išmetamą CO2 kiekį, taip pat siūlo klientams patrauklų variantą remontuojant senesnes komercines transporto priemones. Liberece, Čekijos Respublikoje, „Knorr-Bremse“ padeda atgimti stabdžių komponentams.

Bosch: ateities mobilumui reikia kuro elementų
Elektromobilumas įgauna vis didesnį greitį. Tai yra svarbus elementas mažinant transporto priemonių išmetamą CO2 kiekį. Bet kiek ekonomiška dideliais atstumais eksploatuoti sunkvežimius su 40 tonų kroviniais naudojant tik akumuliatoriaus energiją?

Naujas „NexusTruck” servisas Vilniuje
„NexusTruck” servisų tinklo narys „Voltronas“ Vilniuje, Aukštuosiuose Paneriuose, atidarė naują servisą.

Dyzelinių variklių ateitis
„Dinex“ dažnai susiduria su klausimu, kaip matome transporto sektoriaus ateitį, atsižvelgiant į tai, kad vis daugiau ir daugiau transporto priemonių elektrifikuojamos įvairiausiose taikymo srityse.

„Borg & Beck“ – aukščiausios klasės asortimentas komerciniam transportui
Turėdamas 100 metų istoriją, „Borg & Beck“ yra pasaulinis komercinių transporto priemonių (CV) detalių tiekėjas ir pripažintas prekės ženklas. Per pastaruosius 2 metus „Borg & Beck“ CV asortimentas įspūdingai išsiplėtė pristačius naujus produktus.

Aklosios zonos pavojai
Modifikuotas posūkio pagalbininkas „Profleet Assist +“ iš „Knorr-bremse truckservices“ ir „Mobileye®“, „Intel“ kompanijos, pagerina eismo saugumą.

Kodėl sunkvežimių gamintojai pirmenybę teikia žalvarinėms jungtims?
Kaip ir daugelyje pramonės šakų, sunkvežimių rinkoje žalvarinės jungtys naudojama įvairioms reikmėms. Kodėl, kompozito jungtims veržiantis į rinką, daugelis sunkvežimių OE gamintojų ir toliau naudoja žalvario jungtis?

Kibersaugumas: apsaugos sistemos geležinkeliams ir keliams
Sunkvežimiai ir traukiniai gali tapti kibernetinių išpuolių taikiniu – naujasis „Knorr-Bremse“ kibernetinio saugumo kompetencijos centras atkreipia dėmesį į galimą riziką.